Polityka prywatności

POLITYKA   PRYWATNOŚCI



Klauzula informacyjna RODO dotycząca ochrony danych osobowych.

W trosce o Gości naszego Ośrodka Domków Wypoczynkowych PLEJADY oraz pracując na Ich  zaufanie,  informujemy, jakie dane są gromadzone o użytkownikach korzystających z serwisu www.domkinadmorzem.pl   oraz do jakich celów są one wykorzystywane.

I  INFORMACJE  OGÓLNE

1. Właścicielem strony  i jedynym oraz wyłącznym administratorem danych osobowych jest:

Ośrodek Wczasowy Domków Wypoczynkowych PLEJADY

ul. Piastowska 11B, 78-131 Dźwirzyno

Biuro w Kołobrzegu:

Usługi Hotelarskie

Elżbieta Gauer

Tadeusz Gauer

Eliza Bernatowicz

ul. Komandorska 6

78-100 Kołobrzeg

Tel. 601 699 617

plejady@post.pl

2. Podstawa prawna.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) i rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO). Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest art.6 ust 1 lit. a, b ,c RODO.

3. PLEJADY to firma, która dokłada najwyższej staranności do ochrony prywatności. Wiemy, że tylko dokładna informacja o działaniach podejmowanych na Danych Osobowych pozwoli Państwu zaufać nam i korzystać w pełni z naszych usług. Dlatego ustanowiliśmy Politykę Prywatności, w której dowiesz się, jakie kroki podejmujemy dla zapewnienia rzetelności i transparentności Przetwarzania Danych Osobowych, jakich standardów przestrzegamy i w jakim zakresie zbieramy i dokonujemy działań na Danych Osobowych. Traktujemy Twoje dane osobowe w sposób poufny i zgodnie z ustawowymi przepisami o ochronie danych i niniejszą polityką prywatności. Korzystanie z naszej strony internetowej możliwe jest bez podawania danych osobowych.

Zanim skorzystasz z naszych usług, w jakiejkolwiek formie, zapoznaj się z pełną treścią niniejszej Polityki. Pamiętaj, że korzystanie z naszych usług oznacza pełną akceptację procedur i standardów stosowanych przez PLEJADY i wynikających z Polityki Prywatności.

Jeżeli nie akceptujesz procedur wynikających z Polityki Prywatności, nie możesz korzystać z naszej strony www. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości – jesteśmy do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami korzystając z danych kontaktowych podanych w zakładce KONTAKT.

4. Wypełniając formularz kontaktowy,  znajdujący się na naszej stronie internetowej, dobrowolnie udostępnić mogą Państwo informacje dotyczące imienia, nazwiska, adresu e-mail ( to jedynie wymagana pozycja, aby była możliwa skuteczna odpowiedź), numeru telefonu i wyrażają Państwo zgodę na ich przetwarzanie zgodnie z Ustawą. Zapewniamy, że dane osobowe będą przetwarzane tylko i wyłącznie przez naszego administratora danych w celu świadczenia usług, przedstawiania ofert i promocji, badania Państwa zadowolenia oraz, że nie będą one udostępniane, sprzedawane ani wydzierżawiane innym podmiotom.

5. W żadnym wypadku nie udostępniamy Państwa danych podmiotom trzecim. Dane zbierane podczas wysłania formularza kontaktowego lub e-maila, są wykorzystane wyłącznie do naszej dyspozycji – do  kontaktu i odpowiedzi.

W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Państwa dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. W przypadku naruszenia prawa, możemy udostępnić Państwa dane organom wymiaru sprawiedliwości.

6. W jaki sposób można aktualizować lub usunąć dane osobowe?

W każdej chwili mogą Państwo wprowadzić zmiany lub usunąć swoje dane osobowe ( tzw. prawo do bycia zapomnianym - zgodnie z zapisami w artykule 17. RODO) – prosimy o kontakt w tej sprawie. Przypominamy, że danych zbieranych automatycznie nie można zmienić lub usunąć.

II. INFORMACJE  SZCZEGÓŁOWE

1. Rodzaje danych, które zbieramy.

Nawet jeśli nie skorzystasz z formularza kontaktowego, automatycznie, odwiedzając naszą stronę www, zbierane są dane ( analogiczne jak w przypadku każdej innej odwiedzanej strony www – patrz polityka Cookies). Dostępne są takie dane, jak Twój adres IP, rodzaj przeglądarki internetowej, oprogramowania, jak również informacje dotyczące wersji aplikacji, ustawień języka oraz tego, jakie strony wyświetliłeś. Jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, możemy także zbierać dane identyfikujące Twoje urządzenie, jego ustawienia i cechy szczególne oraz dane dotyczące szerokości/długości geograficznej.

Kiedy komunikujesz się z nami przez formularz kontaktowy lub poprzez wysłanie do nas e-maila nasz system zapisuje, z jakiego urządzenia dokonano rezerwacji, a także z jakiej strony nastąpiło przekierowanie ( polityka Cookies).

 Jeśli dane te umożliwią zidentyfikowanie Ciebie jako osoby fizycznej, są one uważane za dane osobowe, których dotyczy to oświadczenie. Zawsze możesz wybrać, które dane osobowe chcesz nam dostarczać. Polem obowiązkowym w formularzu jest adres e-mail, aby odpowiedź zwrotna, z naszej strony, była możliwa.

2. Rodzaj danych osobowych, które możliwe są do uzyskania, obejmują:

  • Twoje imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz adres zamieszkania.
  • Informacje dotyczące pobytu gościa, w tym daty przyjazdu i wyjazdu, życzenia specjalne, obserwacje na temat preferencji dotyczących usług, takich jak preferencje dotyczące wyboru rodzaju domku wypoczynkowego, udogodnień dla Dzieci lub jakichkolwiek innych usług.
3. Formularz kontaktowy

Na naszej stronie internetowej oferujemy możliwość skontaktowania się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, w celu uzyskania odpowiedzi na indywidualne pytania. W każdym przypadku, aby umożliwić nam skontaktowanie się z Tobą, niezbędne jest podanie adresu e-mail oraz możliwość podania nazwiska i imienia i przesłanie wiadomości. Jeśli podasz nam swój numer telefonu lub adres, na życzenie oddzwonimy lub napiszemy do Ciebie, aby udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie.

Wszystkie dane są wykorzystywane wyłącznie do udzielania odpowiedzi na Twoje pytania, by pomóc Państwu w realizacji rezerwacji. Nie są one przekazywane innym osobom trzecim, ani też wykorzystywane w jakikolwiek inny sposób do celów reklamowych.

4. Dlaczego zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe?

  • Rezerwacje: potrzebujemy Twoich danych, aby dokończyć Twoją rezerwację  i aby nią zarządzać.
  • Obsługa klienta: udostępnienie Twoich danych pozwala nam udzielić pomocy, kiedy jej potrzebujesz, podczas pobytu w naszym ośrodku, ale również przed Twoim przyjazdem lub po np. gdy zostawisz u nas podgrzewacz do butelki dla dziecka – wyślemy do Ciebie paczkę na podany nam adres.
  • Opinie gości: możemy wykorzystać Twoje dane kontaktowe, by wysłać Ci na adres e-mail zaproszenie do napisania opinii po pobycie. Może to pomóc innym podróżującym w wyborze najodpowiedniejszego dla nich obiektu.
  • Inne metody komunikacji: możemy kontaktować się z Tobą przy innych okazjach, m.in. za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, wiadomości SMS lub telefonicznie – wybrana metoda uzależniona będzie od podanych przez Ciebie informacji. Możemy kontaktować się z Tobą z kilku powodów:
  • udzielenie odpowiedzi lub rozwiązanie kwestii zgłoszonych przez Ciebie.
  • w przypadku niedokończenia rezerwacji, możemy przesłać Ci e-mailem przypomnienie o dokończeniu swojej rezerwacji.
  • Aspekty prawne: w określonych przypadkach może zachodzić potrzeba wykorzystania Twoich danych w celu rozwiązania sporów prawnych, w przypadku postępowań urzędowych, a także w sprawach związanych z przestrzeganiem przepisów prawa.
  • Wykrywanie i przeciwdziałanie oszustwom: możemy wykorzystać Twoje dane do wykrywania i przeciwdziałania oszustwom lub innym nielegalnym lub niepożądanym działaniom.

Przy przetwarzaniu Twoich danych opisanych powyżej opieramy się na następujących podstawach prawnych:

  • Wykonanie umowy: korzystanie z Twoich danych może okazać się konieczne do realizacji umowy, którą z nami zawarłeś.
  • Słuszny interes: możemy wykorzystywać Twoje dane w naszym słusznym interesie, m.in. do dostarczania Ci najodpowiedniejszych możliwych treści na stronie, e-maili,  a także do promowania naszych produktów i usług oraz treści na naszej stronie, a także do celów administracyjnych, dla przeciwdziałania oszustwom oraz do celów prawnych.

W jaki sposób udostępniamy Twoje dane stronom trzecim?

Nie udostępniamy Twoich danych osobom trzecim. 

  • Zewnętrzni dostawcy usług: nie korzystamy z dostawców usług w celu przetwarzania Twoich danych osobowych w naszym imieniu.
  • Właściwe władze: udostępniamy dane osobowe organom ścigania lub innym organom rządowym w zakresie, w jakim jest to konieczne do zapobiegania, wykrywania i ścigania sprawców przestępstw oraz oszustw.

Przechowywanie danych osobowych

Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe tak długo jak będzie to konieczne, aby zrealizować naszą usługę w wybranym przez Ciebie terminie i zakresie, będziemy przestrzegać obowiązującego prawa (w tym dotyczącego przechowywania dokumentów). Wszelkie przechowywane przez nas dane osobowe podlegają zapisom niniejszej POLITYCE  PRYWATNOŚCI.

Jakie środki bezpieczeństwa stosujemy w celu ochrony danych osobowych?

Zgodnie ze stosownymi przepisami o ochronie danych przestrzegamy procedur mających na celu zapobieganie nieuprawnionemu dostępowi i niewłaściwemu wykorzystaniu danych osobowych. Korzystamy z odpowiednich systemów i procedur, aby ochronić dane osobowe, które nam udostępniasz. Wykorzystujemy również procedury bezpieczeństwa, jak również techniczne i fizyczne ograniczenia dotyczące dostępu do i korzystania z danych osobowych przechowywanych na serwerach. Dostęp do tych danych ma wyłącznie uprawniony personel w trakcie wykonywania swojej pracy.

Jak możesz kontrolować swoje dane osobowe?

 Zawsze masz prawo wglądu w informacje, które przechowujemy. Możesz poprosić o wykaz danych, wysyłając nam e-mail na podany poniżej adres w zakładce KONTAKT. Aby skrócić czas oczekiwania na odpowiedź, w tytule wiadomości napisz „Prośba o wgląd w dane osobowe”.

Możesz także skontaktować się z nami, jeśli przechowywane przez nas dane osobowe są niepoprawne lub uważasz, że nie jesteśmy już uprawnieni do wykorzystywania ich, a także jeśli masz inne pytania dotyczące sposobów wykorzystywania Twoich danych osobowych lub na temat tej POLITYKI  PRYWATNOŚCI. Napisz do nas wówczas e-mail lub wiadomość, korzystając z zakładki KONTAKT. Twoją prośbę przetworzymy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.

Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.


Informacja dotycząca monitoringu z użyciem kamer.

Informujemy także, że na terenie OW Plejady prowadzona jest obserwacja i rejestracja obrazu z użyciem kamer. Monitoring prowadzony jest w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony osób i mienia. Państwa dane osobowe w postaci wizerunku przetwarzane będą wyłącznie w celu wyżej opisanym.

Podstawą przetwarzania danych osobowych w postaci monitoringu jest art. 6 ust.1 lit. c, d RODO

Dane z monitoringu zapisywane są w sposób ciągły, nowe dane nadpisywane są na danych już istniejących i w związku z tym dostępne są w czasie nie dłuższym jak 30 dni od momentu zapisu.

W związku z prowadzonym monitoringiem posiadasz prawo:

a)dostępu do danych osobowych, jednakże dostęp ten nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób,

b)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
c)wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.


Polityka Cookies

Poniższa Polityka Cookies określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora Serwisu.


§ 1 Definicje

  • Serwis - serwis internetowy działający pod adresem

  • Serwis zewnętrzny - serwis internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców Administratora

  • Administrator - firma Usługi Hotelarskie Elżbieta Gauer, Tadeusz Gauer, Eliza Bernatowicz , prowadząca działalność pod adresem: ul. Komandorska 6, 78-100 Kołobrzeg , świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu oraz przechowująca i uzyskująca dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika

  • Użytkownik - osba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi drogą elektroniczna za pośrednictwem Serwisu.

  • Urządzenie - elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu

  • Cookies (ciasteczka) - dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na Urządzeniu Użytkownika

§ 2 Rodzaje Cookies

  • Cookies wewnętrzne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przes system teleinformatyczny Serwisu

  • Cookies zewnętrzne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych

  • Cookies sesyjne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika.

  • Cookies trwałe - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia.

§ 3 Bezpieczeństwo

  • Mechanizmy składowania i odczytu - Mechanizmy składowania i odczytu Cookies nie pozwalają na pobierania jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest praktynie niemożliwe.

  • Cookies wewnętrzne - zastosowane przez Administratora Cookies wewnętrzne są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników

  • Cookies zewnętrzne - za bezpieczeństwo plików Cookie pochodzących od partnerów Serwisu Administrator nie ponosi odpowiedzialności. Lista partnerów zamieszczona jest w dalszej części Polityki Cookies.

§ 4 Cele do których wykorzystywane są pliki Cookies

  • Marketing i reklama - Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookies do celów marketingowych oraz serwowania reklam Użytkowników.

  • Dane statystyczne - Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystuje pliki Cookies do zbierania i przetwarzania danych statystycznych takich jak np. statystyki odwiedzin, statystyki Urządzeń Użytkowników czy statystyki zachowań użytkowników. Dane te zbierane są w celu analizy i ulepszania Serwisu.

  • Serwowanie usług multimedialnych - Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystuje pliki Cookies do serwowania Użytkownikom usług multimedialnych.

  • Usługi społecznościowe - Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookies do wsparcia usług społecznościowych

§ 5 Serwisy zewnętrzne

Administrator współpracuje z następującymi serwisami zewnętrznymi, które mogą zamieszczać pliki Cookies na Urządzeniach Użytkownika:

  • Google Analytics

  • Google AdWords

  • Google+

  • Facebook

  • Youtube

§ 6 Możliwości określania warunków przechowywania i uzyskiwania dostępu na Urządzeniach Użytkownika przez Serwis i Serwisy zewnętrzne

  • Użytkownik może w dowolnym momencie, samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące zapisywania, usuwania oraz dostępu do danych zapisanych plików Cookies

  • Informacje o sposobie wyłączenia plików Cookies w najpopularniejszych przeglądarkach komputerowych i urządzeń mobilnych dostępna są na stronie: jak wyłączyć cookies.

  • Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć wszelkie zapisane do tej pory pliki Cookies korzystając z narzędzi Urządzenia Użytkownika za pośrednictwem którego Użytkownik korzysta z usług Serwisu.

§ 7 Wymagania Serwisu

  • Ograniczenie zapisu i dostępu do plików Cookies na Urządzeniu Użytkownika może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Serwisu.

  • Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje Serwisu w przypadku gdy Użytkownik ograniczy w jakikolwiek sposób możliwość zapisywania i odczytu plików Cookies.

§ 8 Zmiany w Polityce Cookies

  • Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Cookies bez konieczności informowania o tym użytkowników.

  • Wprowadzone zmiany w Polityce Cookies zawsze będą publikowane na tej stronie.

  • Wprowadzone zmiany wchodzą w życie w dniu publikacji Polityki Cookies.