DATENSCHUTZBESTIMMUNGEN

DATENSCHUTZBESTIMMUNGEN



POLITYKA   PRYWATNOŚCI


Klauzula informacyjna RODO dotycząca ochrony danych osobowych.

W trosce  o Gości naszego Ośrodka Domków Wypoczynkowych PLEJADY oraz pracując na  Ich  zaufanie,  informujemy, jakie dane są gromadzone o użytkownikach  korzystających z serwisu www.domkinadmorzem.pl   oraz do jakich celów są one wykorzystywane.

I  INFORMACJE  OGÓLNE

1. Właścicielem strony  i jedynym oraz wyłącznym administratorem danych osobowych jest:

Ośrodek Wczasowy Domków Wypoczynkowych PLEJADY

ul. Piastowska 11B, 78-131 Dźwirzyno

Biuro w Kołobrzegu:

Usługi Hotelarskie

Elżbieta Gauer

Tadeusz Gauer

Eliza Bernatowicz

ul. Komandorska 6

78-100 Kołobrzeg

Tel. 601 699 617

plejady@post.pl

2. Podstawa prawna.

Zgodnie  z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27  kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) i rozporządzenie  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie  ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w  sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy  95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO). Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest art.6 ust 1 lit. a, b ,c RODO.

3. PLEJADY to  firma, która dokłada najwyższej staranności do ochrony prywatności.  Wiemy, że tylko dokładna informacja o działaniach podejmowanych na  Danych Osobowych pozwoli Państwu zaufać nam i korzystać w pełni z  naszych usług. Dlatego ustanowiliśmy Politykę Prywatności, w której  dowiesz się, jakie kroki podejmujemy dla zapewnienia rzetelności i  transparentności Przetwarzania Danych Osobowych, jakich standardów  przestrzegamy i w jakim zakresie zbieramy i dokonujemy działań na Danych  Osobowych. Traktujemy Twoje dane osobowe w sposób poufny i zgodnie z  ustawowymi przepisami o ochronie danych i niniejszą polityką  prywatności. Korzystanie z naszej strony internetowej możliwe jest bez  podawania danych osobowych.

Zanim skorzystasz z naszych usług, w  jakiejkolwiek formie, zapoznaj się z pełną treścią niniejszej Polityki.  Pamiętaj, że korzystanie z naszych usług oznacza pełną akceptację  procedur i standardów stosowanych przez PLEJADY i wynikających z  Polityki Prywatności.

Jeżeli nie akceptujesz procedur wynikających  z Polityki Prywatności, nie możesz korzystać z naszej strony www. W  razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości – jesteśmy do Twojej  dyspozycji. Skontaktuj się z nami korzystając z danych kontaktowych  podanych w zakładce KONTAKT.

4. Wypełniając formularz kontaktowy,   znajdujący się na naszej stronie internetowej, dobrowolnie udostępnić  mogą Państwo informacje dotyczące imienia, nazwiska, adresu  e-mail ( to jedynie wymagana pozycja, aby była możliwa skuteczna  odpowiedź), numeru telefonu i wyrażają Państwo zgodę na ich  przetwarzanie zgodnie z Ustawą. Zapewniamy, że dane osobowe będą  przetwarzane tylko i wyłącznie przez naszego administratora danych w  celu świadczenia usług, przedstawiania ofert i promocji, badania Państwa  zadowolenia oraz, że nie będą one udostępniane, sprzedawane ani  wydzierżawiane innym podmiotom.

5. W żadnym wypadku nie  udostępniamy Państwa danych podmiotom trzecim. Dane zbierane podczas  wysłania formularza kontaktowego lub e-maila, są wykorzystane wyłącznie  do naszej dyspozycji – do  kontaktu i odpowiedzi.

W przypadku  kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Państwa dane  mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o  ochronie danych osobowych. W przypadku naruszenia prawa, możemy  udostępnić Państwa dane organom wymiaru sprawiedliwości.

6. W jaki sposób można aktualizować lub usunąć dane osobowe?

W  każdej chwili mogą Państwo wprowadzić zmiany lub usunąć swoje dane  osobowe ( tzw. prawo do bycia zapomnianym - zgodnie z zapisami w  artykule 17. RODO) – prosimy o kontakt w tej sprawie. Przypominamy, że  danych zbieranych automatycznie nie można zmienić lub usunąć.

II. INFORMACJE  SZCZEGÓŁOWE

1. Rodzaje danych, które zbieramy.

Nawet  jeśli nie skorzystasz z formularza kontaktowego, automatycznie,  odwiedzając naszą stronę www, zbierane są dane ( analogiczne jak w  przypadku każdej innej odwiedzanej strony www – patrz polityka Cookies).  Dostępne są takie dane, jak Twój adres IP, rodzaj przeglądarki  internetowej, oprogramowania, jak również informacje dotyczące wersji  aplikacji, ustawień języka oraz tego, jakie strony wyświetliłeś. Jeśli  korzystasz z urządzenia mobilnego, możemy także zbierać dane  identyfikujące Twoje urządzenie, jego ustawienia i cechy szczególne oraz  dane dotyczące szerokości/długości geograficznej.

Kiedy  komunikujesz się z nami przez formularz kontaktowy lub poprzez wysłanie  do nas e-maila nasz system zapisuje, z jakiego urządzenia dokonano  rezerwacji, a także z jakiej strony nastąpiło przekierowanie ( polityka  Cookies).

 Jeśli dane te umożliwią zidentyfikowanie Ciebie jako  osoby fizycznej, są one uważane za dane osobowe, których dotyczy to  oświadczenie. Zawsze możesz wybrać, które dane osobowe chcesz nam  dostarczać. Polem obowiązkowym w formularzu jest adres e-mail, aby  odpowiedź zwrotna, z naszej strony, była możliwa.

2. Rodzaj danych osobowych, które możliwe są do uzyskania, obejmują:

  • Twoje imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz adres zamieszkania.
  • Informacje  dotyczące pobytu gościa, w tym daty przyjazdu i wyjazdu, życzenia  specjalne, obserwacje na temat preferencji dotyczących usług, takich jak  preferencje dotyczące wyboru rodzaju domku wypoczynkowego, udogodnień  dla Dzieci lub jakichkolwiek innych usług.
3. Formularz kontaktowy

Na  naszej stronie internetowej oferujemy możliwość skontaktowania się z  nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, w celu uzyskania  odpowiedzi na indywidualne pytania. W każdym przypadku, aby umożliwić  nam skontaktowanie się z Tobą, niezbędne jest podanie adresu e-mail oraz  możliwość podania nazwiska i imienia i przesłanie wiadomości. Jeśli  podasz nam swój numer telefonu lub adres, na życzenie oddzwonimy lub  napiszemy do Ciebie, aby udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie.

Wszystkie  dane są wykorzystywane wyłącznie do udzielania odpowiedzi na Twoje  pytania, by pomóc Państwu w realizacji rezerwacji. Nie są one  przekazywane innym osobom trzecim, ani też wykorzystywane w jakikolwiek  inny sposób do celów reklamowych.

4. Dlaczego zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe?

  • Rezerwacje: potrzebujemy Twoich danych, aby dokończyć Twoją rezerwację  i aby nią zarządzać.
  • Obsługa klienta:  udostępnienie Twoich danych pozwala nam udzielić pomocy, kiedy jej  potrzebujesz, podczas pobytu w naszym ośrodku, ale również przed Twoim  przyjazdem lub po np. gdy zostawisz u nas podgrzewacz do butelki dla  dziecka – wyślemy do Ciebie paczkę na podany nam adres.
  • Opinie gości:  możemy wykorzystać Twoje dane kontaktowe, by wysłać Ci na adres e-mail  zaproszenie do napisania opinii po pobycie. Może to pomóc innym  podróżującym w wyborze najodpowiedniejszego dla nich obiektu.
  • Inne metody komunikacji:  możemy kontaktować się z Tobą przy innych okazjach, m.in. za  pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, wiadomości SMS  lub telefonicznie – wybrana metoda uzależniona będzie od podanych przez  Ciebie informacji. Możemy kontaktować się z Tobą z kilku powodów:
  • udzielenie odpowiedzi lub rozwiązanie kwestii zgłoszonych przez Ciebie.
  • w przypadku niedokończenia rezerwacji, możemy przesłać Ci e-mailem przypomnienie o dokończeniu swojej rezerwacji.
  • Aspekty prawne:  w określonych przypadkach może zachodzić potrzeba wykorzystania Twoich  danych w celu rozwiązania sporów prawnych, w przypadku postępowań  urzędowych, a także w sprawach związanych z przestrzeganiem przepisów  prawa.
  • Wykrywanie i przeciwdziałanie oszustwom: możemy wykorzystać Twoje dane do wykrywania i przeciwdziałania oszustwom lub innym nielegalnym lub niepożądanym działaniom.

Przy przetwarzaniu Twoich danych opisanych powyżej opieramy się na następujących podstawach prawnych:

  • Wykonanie umowy: korzystanie z Twoich danych może okazać się konieczne do realizacji umowy, którą z nami zawarłeś.
  • Słuszny  interes: możemy wykorzystywać Twoje dane w naszym słusznym interesie,  m.in. do dostarczania Ci najodpowiedniejszych możliwych treści na  stronie, e-maili,  a także do promowania naszych produktów i usług oraz  treści na naszej stronie, a także do celów administracyjnych, dla  przeciwdziałania oszustwom oraz do celów prawnych.

W jaki sposób udostępniamy Twoje dane stronom trzecim?

Nie udostępniamy Twoich danych osobom trzecim. 

  • Zewnętrzni dostawcy usług: nie korzystamy z dostawców usług w celu przetwarzania Twoich danych osobowych w naszym imieniu.
  • Właściwe władze:  udostępniamy dane osobowe organom ścigania lub innym organom rządowym w  zakresie, w jakim jest to konieczne do zapobiegania, wykrywania i  ścigania sprawców przestępstw oraz oszustw.

Przechowywanie danych osobowych

Będziemy  przechowywać Twoje dane osobowe tak długo jak będzie to konieczne, aby  zrealizować naszą usługę w wybranym przez Ciebie terminie i zakresie,  będziemy przestrzegać obowiązującego prawa (w tym dotyczącego  przechowywania dokumentów). Wszelkie przechowywane przez nas dane  osobowe podlegają zapisom niniejszej POLITYCE  PRYWATNOŚCI.

Jakie środki bezpieczeństwa stosujemy w celu ochrony danych osobowych?

Zgodnie  ze stosownymi przepisami o ochronie danych przestrzegamy procedur  mających na celu zapobieganie nieuprawnionemu dostępowi i niewłaściwemu  wykorzystaniu danych osobowych. Korzystamy z odpowiednich systemów i  procedur, aby ochronić dane osobowe, które nam udostępniasz.  Wykorzystujemy również procedury bezpieczeństwa, jak również techniczne i  fizyczne ograniczenia dotyczące dostępu do i korzystania z danych  osobowych przechowywanych na serwerach. Dostęp do tych danych ma  wyłącznie uprawniony personel w trakcie wykonywania swojej pracy.

Jak możesz kontrolować swoje dane osobowe?

 Zawsze  masz prawo wglądu w informacje, które przechowujemy. Możesz poprosić o  wykaz danych, wysyłając nam e-mail na podany poniżej adres w zakładce  KONTAKT. Aby skrócić czas oczekiwania na odpowiedź, w tytule wiadomości  napisz „Prośba o wgląd w dane osobowe”.

Możesz także skontaktować  się z nami, jeśli przechowywane przez nas dane osobowe są niepoprawne  lub uważasz, że nie jesteśmy już uprawnieni do wykorzystywania ich, a  także jeśli masz inne pytania dotyczące sposobów wykorzystywania Twoich  danych osobowych lub na temat tej POLITYKI  PRYWATNOŚCI. Napisz do nas  wówczas e-mail lub wiadomość, korzystając z zakładki KONTAKT. Twoją  prośbę przetworzymy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie  danych osobowych

Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.


Informacja dotycząca monitoringu z użyciem kamer.

Informujemy także, że na terenie OW Plejady prowadzona jest obserwacja i rejestracja obrazu z użyciem kamer. Monitoring prowadzony jest w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony osób i mienia. Państwa dane osobowe w postaci wizerunku przetwarzane będą wyłącznie w celu wyżej opisanym.

Podstawą przetwarzania danych osobowych w postaci monitoringu jest art. 6 ust.1 lit. c, d RODO

Dane z monitoringu zapisywane są w sposób ciągły, nowe dane nadpisywane są na danych już istniejących i w związku z tym dostępne są w czasie nie dłuższym jak 30 dni od momentu zapisu.

W związku z prowadzonym monitoringiem posiadasz prawo:

a)dostępu do danych osobowych, jednakże dostęp ten nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób,

b)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
c)wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.

Polityka Cookies

Poniższa Polityka  Cookies określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na  Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia  usług drogą elektroniczną przez Administratora Serwisu.


§ 1 Definicje

  • Serwis - serwis internetowy działający pod adresem

  • Serwis zewnętrzny - serwis internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców Administratora

  • Administrator - firma , prowadząca działalność pod adresem: , o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): ,  świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu oraz  przechowująca i uzyskująca dostęp do informacji w urządzeniach  Użytkownika

  • Użytkownik - osba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi drogą elektroniczna za pośrednictwem Serwisu.

  • Urządzenie - elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu

  • Cookies (ciasteczka) - dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na Urządzeniu Użytkownika

§ 2 Rodzaje Cookies

  • Cookies wewnętrzne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przes system teleinformatyczny Serwisu

  • Cookies zewnętrzne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych

  • Cookies sesyjne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika.

  • Cookies trwałe - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie  po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia  Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu  sesji Urządzenia.

§ 3 Bezpieczeństwo

  • Mechanizmy składowania i odczytu - Mechanizmy składowania i odczytu Cookies nie pozwalają na pobierania  jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z  Urządzenia Użytkownika. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów,  koni trojańskich oraz innych robaków jest praktynie niemożliwe.

  • Cookies wewnętrzne - zastosowane przez Administratora Cookie wewnętrzne są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników

  • Cookies zewnętrzne - za bezpieczeństwo plików Cookie pochodzących od partnerów Serwisu  Administrator nie ponosi odpowiedzialności. Lista partnerów zamieszczona  jest w dalszej części Polityki Cookie.

§ 4 Cele do których wykorzystywane są pliki Cookies

  • Marketing i reklama - Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookies do celów marketingowych oraz serwowania reklam Użytkowników.

  • Dane statystyczne - Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystuje pliki Cookies do zbirania i przetwarzania danych  statystycznych takich jak np. statystyki odwiedzin, statystyki Urządzeń  Użytkowników czy statystyki zachowań użytkowników. Dane te zbierane są w  celu analizy i ulepszania Serwisu.

  • Serwowanie usług multimedialnych - Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystuje pliki Cookies do serwowania Użytkownikom usług multimedialnych.

  • Usługi społecznościowe - Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookies do wsparcia usług społecznościowych

§ 5 Serwisy zewnętrzne

Administrator  współpracuje z następującymi serwisami zewnętrznymi, które mogą  zamieszczać pliki Cookies na Urządzeniach Użytkownika:

  • Google Analytics

  • Google AdWords

  • Google+

  • Facebook

  • Youtube

§ 6 Możliwości określania warunków przechowywania i uzyskiwania dostępu na Urządzeniach Użytkownika przez Serwis i Serwisy zewnętrzne

  • Użytkownik  może w dowolnym momencie, samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące  zapisywania, usuwania oraz dostępu do danych zapisanych plików Cookies

  • Informacje  o sposobie wyłączenia plików Cookies w najpopularniejszych  przeglądarkach komputerowych i urządzeń mobilnych dostępna są na  stronie: jak wyłączyć cookies.

  • Użytkownik  może w dowolnym momencie usunąć wszelkie zapisane do tej pory pliki  Cookie korzystając z narzędzi Urządzenia Użytkownika za pośrednictwem  którego Użytkowanik korzysta z usług Serwisu.

§ 7 Wymagania Serwisu

  • Ograniczenie  zapisu i dostępu do plików Cookies na Urządzeniu Użytkownika może  spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Serwisu.

  • Administrator  nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje  Serwisu w przypadku gdy Użytkownik ograniczy w jakikolwiek sposób  możliwość zapisywania i odczytu plików Cookies.

§ 8 Zmiany w Polityce Cookies

  • Administrator  zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Cookies bez  konieczności informowania o tym użytkowników.

  • Wprowadzone zmiany w Polityce Cookies zawsze będą publikowane na tej stronie.

  • Wprowadzone zmiany wchodzą w życie w dniu publikacji Polityki Cookies.